hällo

Försökte plugga matte när jag kom hem, i åtminstone en timma satt jag och gnatade på 2 satans förbannade uppgifter. Med mina bristande mattekunskaper, bristande intresse och bristande tålamod för matte ville jag spruta ut 5 liter tårar och sparka på något.
 
MEN jag tröstade mig med lite Portkod 1321, äpple/banan, te, fotbad, nageljox, ljus och lite vampyrer på tv. Nu går min hjärna på högvarv som vanligt så jag tror jag får återgå till sömntabletter annars ser jag väl lika död ut som edward eller bella (två bleka vampyrere alltså med svullna, uttryckslösa ögon). Ska försöka klämma in nåt roligare inlägg framöver när jag kan sluta stressa sönder mitt understimulerade vardagsliv ( ja jag gör ju inget åt mina "måsten").
Guten nacht.
en mysepysig bild från min weheartit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0