härliga livet

Varför blev bilden gigantisk? Jaja, njut av min osminkade (wohoo) pixelnuna.
 

Har sökt in till högskolan i Umeå nuuu, med inriktning industridesign. Ska förmodligen söka in till Arkitektur också. Åh gud så hemskt det känns. Speciellt då det är en jury som bedömer ett arbete man får hemskickat och sedan lämnar in. Men vi hade en stadsplansarkitekt från kommunen på besök på hållbart samhällsbyggande idag och allt han berättade om var/är jag intresserad av. Så.. man ska väl försöka trycka bort "hemsk-känslan" och tänka på det underbara studentlivet.. och att 95% av de som gått industridesign fått jobb direkt efter examen.
 
Måste bara flika in lite kort också om min pärla. Aston må ha den vassaste nosen. Jag och David spårade igår varandra och Aston slickade nosen exakt efter de spår vi gjort. Lite stolt hära mweheh.. Bilder kommer!
 

Nu sova, blir uppvaktad imårrnbitti, får äntligen träda in i livet som "inte efterbliven och lämnad ensam på helger".
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0