mycket intressant fakta om mig och min fabulösa dag

 
Det finns två saker man bör veta om mig..
 
  • Vill man imponera på mig med mat ska du aldrig neverere everer bjuda på soppa. Eller mat som inkluderar lök.
  • Du lär aldrig få intressant respons av mig på telefon (om det inte är nåt viktigt eller som intresserar mig, typ om jag ska få presenter eller om det handlar om min lille chokladgosse Aston). Har kommit på mig själv med att vilja lägga på så fort jag svarar. SMS IS THA SKIT! nämen då får man som en liten överraskning för varje sms och man kan noga välja de allra delikataste orden att svara med!
Idag känner jag mig ultragay (ni får väl välja om ni vill översätta det till jättehomosexuell eller jätteglad) och vet inte varför jag skriver det här men det må väl vara. Tränelitränade idag med. 1,2 km powerwalk, och 4,8 km springeling. Ja jag fick ett smärtattackanfall i nåt av mina inre organ så pausade och gick sen hoppa ja upp på hestn igen så därför blev det int 5 som jag sa igår. En hemsk homosapiens är jag. Sen flexade jag ben och stjärt.
 
JAG EFTER GYMMÄT! Tyck ja bli så fin mä den hära posen. Passar mig på prickelicken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0