bläöäöä

Idag är en sån där jävligt irriterande, värdelös, ful, jobbig, mentalt utmattande och cpdålig dag.
 
Vaknar upp och inser att tre av fyra jeans jag använder är trasiga, även tröjor också.
Finnarna har byggt bo i ansiktet och en vulkan har placerat sig vid tinninen.
Förkyld
Regnskogen har flyttat till skeå och jag vadade i amazonfloden påväg till kaplan..
Det bjöds på några ostkuber till lunch.
Hade nån praktikant (besserwisser) när jag övningskörde som satt och argumenterade med riktiga lärararn om vad man skulle göra, ja blev då mer förvirrad än fan själv och fick inte godkänt på momentet, tack för den icajerry. Där betalade jag för en värdelös lektion.
Måste göra en svenskabajskorvessä och göra två händelser i flash. Går ju jättebra då jag hatar att läsa och inte fått mer hjälp än förstörelse på flashbajsen.
 
Idag är bara en sån där dag då jag önskar att jag var en fågel så jag kunde flyga upp och skita på alla.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha älskar sista bilden!!

2012-10-01 @ 23:15:45
URL: http://amandahallsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0