Ett onödigt inlägg

I fredags invigde jag mitt gymkort på 360 med 30 min powerwalk och 20 min löpning. Var skiiiittaggad (är det fortf. iofs) att komma igång igen efter sommarn och allt fett man hävt i sig.
MEN som varje jävla gång när jag just kickat igång träningen, då blir jag sjuk. Frigör man nåt jävla virus när man tränar för första gången på länge eller? 
 
Jag får gå en promenad med Aston istället nu då han får röra på sig.
 
Stuggrannen hade nämligen ställt ut en bytta med några dl råttgift helt åtkomligt för djur och barn så Aston fick nys om det och smaskade i sig cirka 3 dl. Men nu är han återställd och dampar på som vanligt. Synd bara att han inte längre kan vara lös i stugan då grannarna inte verkar fatta att man inte kan ha råttgift i en glassbunke ute i bostadsområde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0