Sensommar

Att man i September kan gå ut och sätta sig på altan för att käka middag trodde jag då inte för någon vecka sen. Men 20 grader i skuggan, vindstilla och sol gör det ganska gemytligt!
 
I övrigt känner jag att den här bloggen ligger på topp! Fem inlägg om dag om mitt glamourösa liv som höggravid, rik nygift, blond moderat (läs blondinbella)...
Nä. Jag är bara arbetslös 80% av tiden, går/springer en mil med Aston varje dag, söker jobb och ålar mig i soffan tills jag får ont i kroppen. MEN om ca en hour ska jag och David kika på en lägenhet som han ska hyra. HåPas Den E FiiN. Ah vafan, schlänger in lite bilder från osammanhängade tidpunkter.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0