Stress

Igår var en jäkla hektisk dag. Upp kl tio och städa hela huset, till klockan två! Sedan leta kissen i stress för att fara in med honom till veterinären (hade två infekterade bett under hakan) sen direkt hem och då kom Bianca med Joplin och vi tränade/busade ett bra tag. Inne fick vi träna Aston as well, tjurskalle som bara skulle fram till Joppe. 
 
När dom for, tog jag Aston och for till Coop med nadja och sedan parkerade vi våra arslen i hennes soffa framför Monsters University. Aston var fortfarande på spänn ifall joppe skulle komma men slocknade till slut.
 
Idag blev det jobb på rönnskär 10-15, inatt blir det 22-07, imorgon 18-22, söndag 10-18 och måndag 7-16. Fifan vad död jag kommer vara på tisdag (då det är arbetsintervju som gäller!).
 
Aja, jag bad om mer jobb och det fick jag ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0