Igår och idag

Igår var vi några girls och åt på Olles, sen myste och såg film. Idag har vi lagat god mat (since it's farsdag)-peppar/smörstekt rostbiff med en svampsås på Karl Johan och en fräsch sallad till samt hemmagjord gräddtårta till efterrätt- och sett på lite bra söndagstv.

En bra helg helt enkelt!
Kvällens middag:

Lördagens looks and food:
Tog en Fajita Pita eftersom många talat gott om den men jag blev ganska besviken. Det var ganska smaklöst och inte så gott med all drypande ost. Men då vet jag det until next time!

Har köpt mig en blåglittrig peplumtopp (heter dom så?). Eftersom jag inte äger någon festlig topp så kanske det var dags. Kände mig väldigt "inte-jag" dock med den och lockad frilla. Oh well.

Nu är klockan snart ett och jag bör skalla kudden. Nighty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0