Löften

Är verkligen ingen baddare på att blogga. Förut skrev jag hela tiden om allt, typ ett inlägg om vad jag åt till middag eller om jag missat bussen med en sekund. Men this leads to nyårslöften!
 
- Måste bli bättre på att skriva här, vill ju kunna se senare vad jag gjort med mitt miserabla liv.
- Måste också satsa på ett "råare" liv. Mindre halvfabrikat och mindre kött/mejeriprodukter. Går runt som en zombie hela tiden och det är helt på grund av min slafsiga diet. Allt som är animaliskt, processat, socker eller mjöl gör mig till en hagga.. typ.
- Måste satsa mer på Aston, inkallning och passivitet är de stora målen. Även att hålla igång med olika aktiviteter, dragweight, spår, agility osv.
- Satsa på motionering och styrketräning utan gym. Har fän ingen ork att ta mig till gymet. Är så dålig ventilation/luftfuktighet där dessutom. Mina läppar torkar alltid sönder och min hals likaså.
- SOVA. Eller lägga mig i tid rättare sagt. Svårt när man jobbar både natt och dag men att lägga sig 3 varje natt och stiga upp 1 nästa dag är inte good.
- Måste bli bättre på att fota, och redigera.
- Haha, och ta hand om mina tänder. 
- Åh, och söka till högskoleutbildningar, och läsa upp matte c. fan å.
Schläng upp en bild som ger hopp om livet:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0