Gifts



Fick så mycket fint när jag fyllde år. Kände mig tvungen att visa. Fick bland annat en ny laptop, vilket var välbehövligt eftersom den jag tidigare haft var skoldatorn som jag köpte av för 700 spänn. Vi fick datorerna julen i ettan. Har alltså haft den iiii fyra år blir det väl? Den har funkat skitbra men den har blivit dängd i golvet några gånger så den sjöng på sista versen.

Fick också en massa skönhetsprodukter, doftljus, presentkort, en blender, body shop adventskalender, vin som ska lagras, vinglas, shotglas, sprit, Gucci gorgeous gardenia Parfym, och lite mer things som kan/inte kan skådas på bild!

David uppvaktade mig med glass, bullar, munkar, tomtebloss, tutor, julmust, te och skönsång så fick ett ganska härligt uppvaktande på morgon haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0