Önskelista

Eftersom min önskelista är bortslarvad får jag skriva en ny här så alla släktingar och även mor och far kan se den.
Listan är efter prioriteringar.
 
1. Mobil - Sony Xperia SP (eventuellt skal till denna)
2. Skoldatorn - 700:-
3. Dessa löparskor i strl 38 LÄNK
4. Spotify Premium
5. Fodral till iPad mini
6. Skärmskydd till iPad mini
7. Rakblad Venus breeze
8. Denna ryggsäck LÄNK
 
Sen önskar jag mig lite småtjafs som inte står i ordning här.
 
- En massa Aloeveradrycker (finns på de flesta mataffärer)
- Aloeveraväxter
- Pengar
- Dessa två solkrämer LÄNK LÄNK finns på life
- Mörkröda ljus
- Alkohol, typ breezer, smirnoff, cider, något gott vin
- En bra vind/jogging-jacka med många fickor i strl 36/38
- Fixad symaskin
- Abonnemang så jag kan ringa fritt för en peng i månaden
- Fransk bulldog
- En billig bil (ok "småtjafs")
- Kallpressad kokosolja, finns på life
- Broderingstråd i jordnära och vanliga färger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0