Önskelista

Som vanligt får jag skriva min önskelista digitalt för att mina päron inte ska slarva bort listan hehe.. Fyller nitton den sextonde och hade nog lika gärna kunnat skippa this birthday! Men får väl ta tillfället i akt och önska mig lite nödvändigheter.
 
1. Högst upp på listan finner vi ett objektiv. Mitt allround-, och fasta porträttobjektiv har sjungit på sista versen så känner för en uppdatering i form av denna 16-85 mm. Behövs inför London! Finns på amazon.co.uk billigast.
 
2. En ny laptop skulle även behövas, då den jag nu har både åkt i golvet och badat i öl.
 
3. En bil, kombi! Alltid tjafs om bilarna här hemma så det skulle underlätta min vardag med en gammal volvo t.ex.
 
Men om vi nu skulle ta och övergå till lite mer realistiska önskemål kanske..
 
- Aloeveradrycker, kan man aldrig få för mycket av.
- Parfymen Si av Giorgio Armani. Finns på Åhlens.
- Klocka från Michael Kors som heter Petite Lexington. LÄNK 
- Svinborste, Aston har käkat upp den jag har nu. Finns på t.ex. Åhlens, Kicks.
- Permanent ögonfransböjning, EGO Skellefteå tror jag gör sådana behandlingar.
- Svart och rött nagellack från märket O.P.I eller ESSIE. Går att beställa billigt på beautybay.com men finns på Åhlens också.
- Nagelbandsolja från ESSIE.
- Doftljus från indiska, de lila, vita, gröna eller blåa (helst lila) LÄNK 
- Plattång
- Konlocktång
- Den häääääär vill jag verkligen ha! 
 
det blev visst en ganska lång lista mehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0