Lördag

Innan jag knäckte av fotleden så hade vi det ju väldigt trevligt! 

Rebecca fyllde 20 så det firade vi hemma hos henne med pizza, musik, god dricka och massa roliga presenter. Vi var ganska länge hemma hos rebbis och pratade och hade det trevligt. Oj vad vuxen man blivit, som bara "har det trevligt" haha. 

Idag ska jag försöka lämna boet och se vad matfesten har att erbjuda! Inte för att jag har så stor aptit längre men det får ju timmarna att gå lite fortare..Tänkte försöka ragga ihop en rullstol men det tror jag inte lär gå vägen, kanske en rullator finns att få tag i haha, så jag kan sätta mig om jag blir akut trött.

Det är så satans jobbigt att hoppa med kryckor och foten blir sprängfylld med blod på några minuter. Men hopefully ska jag få gå en liten sväng på stäään.

Lite bilder från helgen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0