fruktigt

Känner att jag helt plötsligt ramlat över på den nyttiga sidan av livet. Gjorde en smoothie enbart på frukt och bär till lunch. Till middag tog jag med (jobbade) 300 gram grönsaker som jag ångkokade. När jag kom hem hade David sparat några bitar sushi så kunde inte låta bli dom, men 6-7 små bitar sushi är ju inte direkt onyttigt. Till kvällsfika fick det bli frysta hallon och handplockade blåbär från stugan!
 
Att det blev så nyttigt idag kan dock bero på att det ekar i kylen, det finns bara grönsaker och bär/frukt i frysen och makaroner och ris i skafferiet.. Vem orkar koka mackisar liksom? Fanns inte så mycket att välja på.. 
 
Oh well, detta måtte vara det torraste inlägg på länge. Bättre lycka nästa gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0