Cast off!




Äntligen har jag fått ta av gipset!!

Det kändes väldigt udda att sätta foten i marken men jag börjar vänja mig nu. Har några få övningar jag ska göra men får ännu inte belasta foten något. 
När skruven tas ut om två veckor får jag dock belasta fullt, direkt efter. Känns ju jätteläskigt.

Det är tydligen en lätt operation. Man får lokalbedövning, sen lägger dom ett snitt på en cm och borrar ut skruven, sen får jag stå direkt.
Jag lär väl halta och gå dåligt kan jag tänka mig för kan knapp böja foten nu.
Blir full fokus på rehab.

Har förresten tappat ytkänseln på halva foten ungefär, jätteäckligt känns det. Hoppas nerverna hittar varandra.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0