Screw out

Har äntligen fått ta ut skruven!

Hade tänkt filma men dom svarade aldrig på om jag fick eller inte..
Halvsatt upp från början så jag kunde se men fick lägga mig ner efter dom bedövat. Satan vad bedövningsvätskan gör ont. Från början kände jag inte så mycket av den då vissa delar av foten inte har någon känsel men när ortopeden började röra runt med den for det som elstötar över hela foten och typ då började jag må illa. Tror nästan jag skulle tycka det var bättre utan bedövning. Fyfan hatar det.

Sen la jag mig ner men sneakpeakade när han skar upp (det knastrade och hade sig, typ som om man tuggar på brosk) och borrade ut skruven. 

Nu får jag belasta fullt men kan dock inte gå. Alla leder och muskler måste tränas upp. Har alltså gått på kryckor i nio veckor nu.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0