Snöig prommis

Har äntligen kunnat börja gå lite längre promenader med Aston utan att få allt för ont i foten. Igår blev det en kall prommis längs älven på cirka 4-5 km. 

Använde baggenbältet, som jag fick i julklapp, hela promenaden så Aston var ganska slut efter allt dragande när vi kom hem. Och jag också! Det var nästan bara upptrampade snöstigar som vi gick i och vi fick springa ibland för att hålla Astons tassar från att frysa sönder (måste köpa små skor till honom).

Skönt att jag iaf kan börja komma igång med prommisar igen! Det blev hundra gånger bättre när jag fick ta ut skruven som låg och skav på senan i foten. Senan är tyvärr skadad dock och det kommer ta några månader innan den blir återställd. Så jag får försöka rehab:a så gott det går!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0