ett "idag har jag.. imårrn ska jag.."inlägg

Tänkte vara lite extremt tråkig nu och berätta lite om morgondagen.
First off ska jag och Nadja på solbacken och handla diverse till thaaaa paerteeeey nästa lördag.
Efter det ska vi "jobba" på berättarfestivalen ( lite samarbete med Lorentz och tidningsarbetet).
SEN mina friends ska jag fira min boyfriend som blir 18 år, vilket innebär : snåla bilskjuts, redbullutköpare.
Och idag har vi i klassen sprungit runt som små aliens på rönnskär och jag och rebban har norpat koppar. Enligt TLUG vår fina lärare är vi koppartjuvar, vårat alias numera, då vet ni vad ni ska kalla oss hädanefter.
99,98 % koppar. Eller ska jag skriva Cu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0