bajsaston

Hade nyss en fight med Aston, eller han hade en fight med mig. Helt plötsligt fick han för sig att hoppa och slita och vara ett dampbarn i slutet av promenaden. Försökte få till ett sånt där överlägset snärt/ryck men kopplet bara trasslade runt benen, han var slickad efter mig och jag är tydligen för svag för sånt så det triggade väl bara igång han mer.. 
Tillslut fick jag pli på han efter många halvhjärtade ryck och han blev väldigt underlägsen och förstod nog att han gjorde fel, som tur var. 
 
Tror jag måste träna armarna väldigt mycket mer, hehe. Blir bara konfundersam över ett plötsligt "återfall" av dampryck. Hade ju tränat mycket med att aktivera huvet hans som alltid under promenader, och de är ju ändå ca en timma långa så understimulans borde det inte vara, inte överstimulans heller.
 
Jaja, han kände väl kanske för ett dampryck på kvällskvisten.
 
(försöke klämma in en bild här me he gick int för se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0