känner för att inte känna nånting

Försöker skriva på världshistoriens svåraste uppgift. Vi har ett tjock faktahäfte om skellefteås framväxt. Vi ska alltså diskutera varför skellefteå ser ut som det gör utan att använda oss av faktabeskrivning..vafan. Man liksom utgår från en grej som leder till 45000 andra grejer.Man ska då försöka väva ihop allt till en sammanhängade diskussion. Allt spårar ju bara iväg?? Har krystat fram två A4 nu, två A4 kvar. Blir mentalt utmattad av att försöka diskutera utan att använda fakta som är den enda informationen vi fått. Om vi kunde skriva hela uppgiften utifrån egna åsikter om vad man tycker och tänker så japp finemang skulle nog kirra ett mvg då MEN man ska liksom inte vara partisk..
 
Älskar arkitektur och hur man väljer att estetiskt bygga samhället MEN DET HÄR ÄR FAN DET VÄRSTA JAG VARIT MED OM!!!  Näe nu ger jag mig. Fortsätter imorgon med denna trevliga nervlugnande uppgift.
 
Godnatt från mig och en dööööööööötrött Aston som nog kommer sova till tolv imårgon. Too bad för det blir mycket hundaktiviteter innan lunch hade jag tänkt, min lilla tjoppeloppe. Men nu ska vi krypa till kojs. NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0