Här ekar det tomt

Har så mycket som tar upp min fritid så jag blir alldeles slapp i hjärnan. Ni kan ju gissa er fram till att det är anledningen att jag inte skrivit något.
 
MEN jag fyller i alla fall år om 5 veckor. Det känns.. inte jätte-hurra då alla redan är arton och jag kommer som ett retard och vet ingenting om 18årslivet (oki lite vet jag). Men jag kan ju glädjas åt någon eventuell present, kanske, iaf.
 
Nu hoppar vi över till Aston tycker jag. Eftersom att mor min ska byta jobblokal så kan lilleman inte längre vara med henne på dagarna så vi håller på att vänja han att vara hemma själv. De två första gångerna (tror jag) protestpinkade han inne, men efter det så har det varit fläckfritt. Idag när jag kom hem var det torrt och Aston hoppade och flög av glädje i flera minuter. Vi börjar med att han får ha hela hallen (ganska stort svängutrymme) och buren, sen får vi väl utöka arean då vi kan lita på han lite mer.
Men, dogsuccess of the week. Vi spårade även i lördags och det gick jättebra. Bara att fortsätta med det!
Bildbombar lite bilder från instagram på lillsnorren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0