Guldstjärna till mig ikväll!

Har slitit med projektrapport, affischutformning, tavelmålande, fysikränknande och försjupningsarbete hela dagen. Är klar med sistnämnda så det kan jag lägga bakom mig. Resten är finslipningsarbeten som jag förhoppningningsvis blir klar med inom någon dag. Och kaaaaanske har ett jobb till sommaren, så mycket jobb jag sökt förtjänar jag nästan två jobb.. synd att jag inte har en enda kontakt någonstans, verkar vara enda sättet att få jobb. MEN jaja det kanske löser sig ändå. Bara en dryg månad kvar till studenten, åh vad skönt det ska bli.
 
Nu ska jag sluta svamla och gå och lägga mig. Godnatt.
 
Mina studentskor förresten! Är övernöjd med dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0