Back in ske

Har haft en great vecka i London med min trogne kompanjon Nadja!
 
Myyyycket shopping, kollat på sevärdheter, käkat på mysiga restauranger, fotat fina byggnader, sett Asking Alexandria och Bullet For My Valentine (som var sååååååå bra) virrat bort oss på bussar och vägar, blivit raggade på av 15åringar, spenderat mycket tid på Heathrow flygplats och en natt på Arlanda innan vi äntligen kunde ta oss till Luleå och få hämtning där.
 
När jag kom hem möttes jag av en hund som försökte krypa ur skinnet. Han lider av den värsta separationsångesten tror jag. Får träna på det. Han tror jag ska lämna honom så fort jag går på toa.. stackars vännen.
 
Ja, men back to London! 
Människorna där är sååå trevliga, alla säger "sorry" om de råkar nudda en, bereder plats på tunnelbanan om man kånkar på heavy väskor, alla är skämtsamma. Alltså alla är snälla utan att var "på". Till och med när vi fastnade med bussen i förorten (polisen beordrade den att stanna för att hämta nån criminal från den) var människorna på den bussen trevliga och pratsamma. Trots att de var pissed på chaffisen. Alla fulla människor i moshpiten på konserten var snälla och bad om ursäkt om de hoppade in i en. Och om någon såg att vi var vilse kom de och hjälpte oss haha.. Vill definitivt återvända till våren. 
 
Bjuder på lite instabilder tills jag fått in resten i datorn, lite stressigt med all flytt just nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0