Fullspäckat

Har hänt en del grejer sen oktober som jag inte riktigt hunnit med att klistra in och föreviga här på bloggen (någon slags koll på vad man gjort i livet kan ju vara kul att ha...)
 
27 oktober firade jag och David fyra år tillsammans. Vi for till Umeå, shoppade lite och åt mängder med sushi på hotellrummet där vi spenderade natten , och avslutade kvällen med bra bio. Hotellet var av toppklass, billigt och öppnades i september 2013. Sen låg det ju mitt i stan ovanför den nya gallerian och bjöd på en makalös frukostbuffé. Var väldigt skönt att få komma bort från Schtaaan ett tag:)
 
 
1 november firades Halloween med en massa goa människor, följt av utgång på ett fullsatt folkparken kryddat med lite minnesluckor och ett blåmärke eller två. Mådde bra dagen efter tills jag insåg att mobil med leg och bankkort var gone.. men kom fram senare i Nadjas väska haha.
 
 
16 november fyllde jag 19 år. Och lika samma som vanligt var det grymt tråkigt och somnade i soffan kl åtta på kvällen. Den 23 firade vi dock mig (eller ja, var väl typ som en vanlig fest med lite utgång haha). Fick lite presenter och en drink på krogen av mina fina friends!
 
 
24 novembervar jag supertaggad för det vankades boxerträff. Aston var in heaven som fick kuta runt med en massa brudar, han var snäll med alla och respekterade dem. Haha, han blev dock lite överrumplad när tre systrar dundrade över honom. Han var minst sagt nöjd med dagen då han gnällde förtvivlat då vi lämnat alla dogs.
Lånad bild!
 
26 november fick jag och David klart att ettan på 50 kvadrat är vår! På måndag flyttar vi in och har redan hunnit beställa en asmegasuperdupersnygg soffa som jag älskar av hela mitt hjärta.
 
 
2 december är då inflyttningsdag men även dagen jag och Nadja drar till LONDOOOON i fem dagar för shopping, turistande, partande, "konstertande" och må bra-ande! Under tiden ska Aston få vara på dagis hos Emma (inte emma jag nämnt tidigare) som är mycket hundvan (cane corso främst) så det känns tryggt. Vi har hälsat på i lägenheten med Aston och han verkade trivas och skötte sig väl!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0