Hund under uppbyggnad

Vaknade med en jävla huvudvärk this morning och har försökt ladda batterierna hela dagen. Kl 2 orkade jag börja röra på mig och gick ut med Aston. Blev mer lydnad under promenad och inget bus/spring i skogen. Orkade inte helt enkelt men han blev tillräckligt utmattad ändå.
 
Har kommit igång bättre med lite mer varierad träning för Astons del. Tränar kontakt när han är lös, tränar lite muskler - han får springa på ojämn mark och hoppa upp på/över olika objekt, tränar lydnad vid promenad osv,osv. Får försöka ragga med mig nån att kanske hoppa på nån spårkurs/grupp. Skulle va kul:) måste bara hitta motivationen hehe..
 
För övrigt - han är så tanig just nu, han har inte stor aptit när det kommer till torrfoder så får försöka lösa det på nåt sätt. Min lilla anorexiahund. Inte lätt med dagens ideal alltså.
 
Bilder från idag:
 
Men han är så snygg ändå mitt lilla knyte :')
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0