Julen

Hade en väldigt mysig jul i år och har förvånansvärt nog haft julkänslor. 

Dan före dopparedan spenderade vi hemma i Ursviken med Kalixlöjrom och Bingolotto på tv! Fick även operera ut två skruvar den här dagen så var lite svullen och ful om foten. 

På julafton klev jag upp med tuppen för att jobba till 14.00 vilket var väldigt mysigt. Blev lite julklappsöppning och filmtittande.

Sen skulle jag bege mig hemåt och var väl inte riktigt i toppskick då det senare visade sig att jag åkt på bihåleinflammation. Hade sett framemot julbordet och allt det goda men orkade inte äta så mycket, fick snapsa istället. Lite senare somnade jag i fåtöljen och vaknade när alla skulle fara haha.

Hade tänkt göra massa roliga grejer på mellandagarna eftersom jag faktiskt var ledig men fick ju bara ligga inne och mögla.

Jaja.. Fick så himla mycket och fina grejer, vilket jag inte alls hade trott så var verkligen överraskad. Tack alla snälla! Det var en fin jul överlag även fast jag var sjuk!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0