Piercat snoken

I måndags trippade jag och Maria ner till piercingstudion för att perforera oss litegrann! Hon tog två i öronen, conch och rook tror jag det kallades, och jag tog i septum!

Har tänkt på det väldigt länge och helt plötsligt satt jag där och väntade på att bli stucken! 

Helvete så ont det gjorde. Riktigt trögt gick det också eftersom det är så "broskigt". Jag kände hur det strömmade (jag kunde nästan se det framför mig) smärtsignaler till tårkanalerna och mina ögon drunknade i tårar. Riktigt skum känsla faktiskt. Som att sätta på en kran. Jag blödde ganska mycket vilket tydligen är ovanligt. Men nu är det ganska lugnt och känner inte ens av den.

Längtar till det gått någon vecka så jag kan byta till en mindre. Vill bara en simpel ring utan kula som går just efter näsan. Nöjd blev jag i alla fall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0