Alicante

Oj vilken bloggtorka det råder här. Upptäckte det nu, när jag ligger och slötittar på mobilen i Alicante. 

Har ju hänt endel grejer under tiden men utan Photoshop är det inte så kul att blogga för helst vill jag ju nästan bara visa bilder. Lite islandsbilder måste jag fixa och även bilder från Axels student. Men tids nog ska jag väl ta tummen ur ärshlet och göra klart det.

Hursom.. Vi är i Alicante nu, eller San Fulgencio rättare sagt. Kom hit i tisdags mitt på dagen och jag hann såklart bränna mig och dra på mig soleksem utan att få färg trots 30 spf. Fuck my life. Idag har det regnat så vi spenderade dagen på ett köpcenter där jag gjorde lite fynd, och skatteåterbäringen kom ganska lägligt idag. Ikväll har jag suttit forever alone på taket i den ljumma värmen och bara varit medans dom andra slappat framför tvn. 

Imorgon vet jag icket vad som hända skall men ska försöka slita upp mig innan 10 iaf.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0