Midsommar

Firade midsommar i Johannas lilla stuga i Dalkarlsliden. Hade det lugnt och mysigt och skrattade väldigt mycket! 

Hade med mig Aston dit, vilket var lite intensivt. Han älskar ju allt som rör sig och eftersom att vi knappt socialtränat honom på flera månader hade jag lite att stå i. Fick ta det step by step i lugn takt och han blev faktiskt lugn en stund. Sen blev han uttråkad och upptäckte att lilla Alfons var med. Så då blev ju fokus på bebis och jag fick "börja om" igen. 

Aston grät liksom när Alfons grät och fattade i inte alls vad han var för en liten varelse. Han fick snusa på Alfons huvud men fattade som inte heller efter det vad det kunde vara för något haha.. Han lugnade sig lite därefter men blev lite uppjagad när vi skulle spela kubb så då fick han sitta i bilen. 

Han var dödstrött efter alla intryck och det tackar jag för idag! Känner mig lite mer motiverad att börja träna med honom igen!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0