Umeå

Den här helgen drog jag till Umeå för att hänga med Josse! Vi gick ut på lokal, shoppade lite smått och hade det trevligt. 

På fredag innan jag for gick jag alla broarna (8km) i rask takt i vårvädret och höll nästan på att rinna bort så varmt det var.
På söndag for jag hem och eftersom stugan ligger halvvägs dit beordrade jag min family att stanna där så aston kunde få rusa av sig och vi kunde få lite luft.

Har inte haft någon "billycka" på min sida i helgen. P-bot på 500 kr och körde fast i diket på den trånga vägen till stugan när jag fick möte och hade solen i ögonen. Tur att det finns snälla stuggrannar som hjälper en i nöd!



Sen klippte jag David och gjorde god milkshake så fick väl ett ganska bra avslut på dagen!


Idag är ingen höjdardag. Fick sjukanmäla mig och ligger i soffan och försöker hitta ork att gå på toa haha.. Alvedon hjälper inte heller. Blir en spännande dag det här med andra ord.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0